Det där gick ju inte så bra.

Ringde hem efter att jag skrivit klart förra inlägget. Pappa svarade. Jag sa att bloggen var uppdaterad och han rusade till datorn och började läsa. Efter en liten stund utbrister han:
- ÅÅÅåh!! Min lilla töööös. Är du gravid? ÅÅååh! Jag har aldrig hört honom så blödig.
- Men fortsätt att scrolla ner pappa.
- Nej, jag kan ju inte fortsätta att läsa nu. Åååh! Grattis!
- Scrolla ner.
- !!!!!???? NEJ MEN VA F...???

Efter en stund viskade han:
- Låtsas spela med. Nu lurar vi mamma.

Och så gav han telefonen till mamma som började läsa.
- Nämen... Grattis Katja. Grattis. Hon lät lycklig.
- Scrolla ner.
- DU DIN JÄVLA UNGE!!!!! DIN JÄÄÄÄÄVLA UNGE!!! DRA ÅT HELVETE!

Sen slängde hon på luren.

Jag ringde upp och så grät vi tillsammans.


Ooops!

Foto: Dan Sörensen.

Kommentarer
Postat av: Anna

För flera år sedan berättade Janne för sin mor att vi hade förlovat oss. Det var den 1:a april, tog låååång tid innan hon kom över det skämtet.

2012-02-10 @ 11:58:24
URL: http://annasskafferi.blogspot.com
Postat av: Anna

Och så kom jag att tänka på när vi hämtade Egon. Alex, halvåret äldre, tyckte att den nye familjemedlemmen var en liten skit som behövde sättas på plats. Om Egon låg och sov i soffan hoppade Alex upp på soffkarmen, siktade och hoppade ner rätt på Egon. Han lät som en pipleksak när luften gick ur honom.

2012-02-10 @ 12:04:39
URL: http://annasskafferi.blogspot.com
Postat av: Katja

Haha!! Vad roligt... Det första pranket Gucci gjorde mot Iggy var när Lill-Iggy balanserade på soffkarmen, försiktigt, försiktigt... Gucci såg sin chans och tog sats, skuttade (Gucci "skuttar" aldrig i vanliga fall) upp i soffan och smällde till Iggy som flög in i väggen och er på golvet...



Ett par dagar efter kaskadspydde hon dessutom på Iggy.



Och så har vi ju denna incidenten med som kanske inte är lika rolig, men ändå på film:

http://www.youtube.com/watch?v=zzQCbM7hKJM&list=UUkuMI-EbjpTiQtZaiWdyNdg&index=1&feature=plcp



Jag som alltid har tänkt att Iggy är den jävliga.

2012-02-10 @ 16:41:09
Postat av: Tessan - KREATiV text I foto I design

Detta är anledningen till varför jag inte gillar första april. Practical jokes har en så stor tendens att göra folk ledsna eller besvikna.

2012-04-02 @ 10:36:35
URL: http://kreativ.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0