Ett riktigt jävla kaosrecept - Kaffekokarlagad kattmatstårta!

Det var så sjukt kul att spela in detta recept. Trots stanken, att jag höll på att spy, att Iggy höll på att dö, att filmsnubben led, att Gucci ville dö, att inte ens Zappa åt knappt nånting och det faktum att det finns ytterligare en variant av leverpastej - nämligen skivbar - så blev det en sån JÄVLA fest! 
 
Kolla in!
  
 
Har inte ens tid att copy/pastea in det gamla receptet här under så du får klicka dig in på kattmatsreceptet (i bloggform) här ifall du är nyfiken. Balla bilder är där, så gört.
 
Jag är nämligen nere i Malmö hos mamma och pappa och utövar mitt nya intresse - att vara en skitgrym konstnär. Eller ja, det var så jag kände mig när jag åkte hit. Jag fick nämligen för mig att måla en tavla häromdagen. Mamma och pappa tyckte den var himla fin så de kallade ner mig till Malmö för att måla en vägg i deras vardagsrum. Fett, tyckte jag, och satte mig på tåget. Men känner nu att steget till en väggmålning från den där tavlan jag målade häromdagen är lite väl stort. Är helt slut i armen efter att ha målat i ca 15 timmar. Kommit hälften typ och har sån ångest över hur fult det blir. Aja, ska nog få till det. Så här såg tavlan ut:
 
 
Den med katterna så klart, korvtavlan gjorde Danis.
 
Och så gjorde jag även ett självporträtt:
 
Kanske kommer en bild på väggmålningen med. Eftersom min fantasi tog slut exakt här är det ett försök bara att göra en extremt stor variant av den första bilden.
 
Och nu när jag ändå är nere i Malmö passade jag på att hitta på en annan rolig grej med. Att hänga lite med Emma Knyckare! Jag ska ha hemkunskap för henne imorgon, onsdag, mellan 11-12. Lyssna på det! På tal om hemkunskap så fick jag femma i ämnet på högstadiet. Inte för att jag var duktig på att laga mat (värdelös även då) utan för att jag var en riktig liten fjäskapa och för att fröken tyckte det var roligt att jag åt upp allas rester.
 
Nu ska jag måla vidare, HAJ!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0