Jag har ett eget matlagningsprogram!

Äntligen får jag berätta om vad jag hållt hemligt i vår... Jo, jag har spelat in ett matlagningsprogram! Asså, hur coolt är det inte då? För inte allt för längesedan frågade jag liksom en kompis om vad tillagningstiden på en avokado var. Och nu är jag med i en "större matsatsning" med sex stycken andra matprofiler, däribland Edward Blom och guldmedaljörer i mat-OS. Alltså sådana som kan laga mat.
 
Jag vart inbjuden till Rix MorronZoo i måndags för att prata om lanseringen och för att bjuda Adam, Marko och Brita på kaffekokarlagad testikeltacos. En av programledarna var mycket skeptisk och ville nog hellre jag skulle ha lagat Suomi Wok där i studion. Adam, däremot, sa att det var godare än vanlig tacos! Sa han verkligen det eller kryddar jag omedvetet historien såhär i efterhand? Aja, skitsamma. Här är ett jätteroligt klipp från i måndags när de provsmakar.
 
Men! Ska du kolla på ETT klipp ikväll är det på trailern till min matkanal! Det ligger även ett par andra avsnitt uppe som du också kan spana in fast de kommer jag tipsa om nu i dagarna.
 
 
Och glöm inte att prenumerera på min skojiga kanal så du inte missar något. Edward Blom säger att det är dryckesgaranti i hans matkanal och jag vågar påstå det är skratt- och kattgaranti i min. 

Kommentarer
Postat av: Michael

Du är helt galen och fantastisk. Det är med skräckblandad förtjusning man längtar efter att få se mer!

Svar: Tack! <3
Katja Wulff

2014-05-16 @ 07:48:26
URL: http://krantz.biz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0