Glupsk på Dalsland

Den 16 augusti kommer jag till Glupsk på Dalsland och föreläser om Kaffekokarkokboken (och ska även göra ballongfigurer ett par timmar senare på dagen). Har du möjlighet att komma förbi så tycker jag definitivt att du ska det. Det händer ju säkert en massa annat roligt men framförallt så håller jag faktiskt i den bästa, eller i alla fall den roligaste föreläsningen du kan tänka dig (iiih hypear jag nu lite för mycket?). När jag höll i min föreläsning i Stockholm (på en byrå som anlitar just föreläsare) var det en Stockholmare som reste sig upp när jag var klar och utbrast; DU ÄR SÅ JÄÄÄÄVLA PUNK!!!
 
Jag fattade ingenting vad han menade men han applåderade och var glad så jag antar att det var en bra grej.
 
Aja, kom och titta. Annars finns det som sagt massa andra roligt. Och så kan du få en ballongfigur. 
 
 
Vilka skojsiga jobb jag har va?!
 
Ballongbilden är från Stora Familjedagen på Skansen, fotograf Viktor Karppinen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0