Virtually Famous

 
Kom hem från London häromdagen. Blev ditbjuden för att medverka i en ny show - Virtually Famous - med Kevin McHale som programledare. Det var så sjukt roligt! Det är två paneler som gissar på olika internetfenomen och jag var veckans Mystery Guest. De skulle alltså gissa vad det var för fenomen jag skapat. Och det var inte pga Kaffekokarkokboken jag var inbjuden, utan för  Guccis Meowtfit of the Day. Jag skulle ha snackat lite om Kaffekokarkokboken med men jag var alldeles för långsam för att hänga med i alla komikernas rappa tempo. Det var även två andra gäster inbjudna, kvällens huvudgäst var Chocolate Rain-snubben och så gjorde den här iögonfallande killen också ett litet inhopp.  
 
Anledningen.
 
Jag fick inte lov att prata den första kvarten (allt kommer bli nerklippt så klart) jag satt där på stolen och det var tokskoj att lyssna på panelerna och vad de trodde jag gjort och inte minst vad för vassa kommentarer de hade att säga... Gah! Jag hoppas att det kommer gå att kolla på så småningom även här i Sverige.
 
Bild från manusgenomgång. 
 
"I think she's famous for being an athlete from the future." "Yada yada Beetlejuice..." "... Covered in tin foil...". Gissa vilken outfit jag till slut tog på mig?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0