God morgon!

Såhär ser min frukost ut idag...
 
 
Det är kaffekokarlagat kaffe med en kaffekokarlagad vit chokladmandelbiskvi som är fylld med blåbärssmörkräm med basilika och lime. Plockade blåbären i skogen i söndags. Jag tror bannemej att detta är det godaste som min kaffekokare någonsin puttrat ihopa! 
 
Men fasiken viilket pill det är att göra mandelbiskvier (i alla fall om man är ovan vid bakning kanske). Eller allt gick bra tills chokladen skulle på på toppen. Den första jag gjorde såg ut såhär...
 
 
Men lika god för det var den. Recept på dessa små godbitar kommer senare idag!
 
 
Som du ovan kan se blir det förhoppningsvis en hel del recept med bär framöver. Kom gärna med förslag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0