@Ballongkatten på Twitter!

Förutom mitt kaffekokarmatlagningsintresse har jag en annan grej jag gärna sysselsätter mig med, nämligen att göra figurer av ballonger. Jag bloggar om detta på Ballongkatten.se och Ballongkatten finns även på Facebook. Från och med idag går det även att önska en valfri ballongfigur på Twitter. Följ @Ballongkatten och twönska på! Det går så klart även bra att ge bort önskemålet till valfri kompis om du hellre vill göra det.

Hade blitt så gla' så om du gjort det!


Så! Vad vill du ha för ballong?


Foto: Dan Sörensen.

Kommentarer
Postat av: Littledessert - Recept & Webbshop

Jag vill ha en cupcake ballong! Eller en mops ballong :D

2012-07-31 @ 16:39:53
URL: http://littledessert.se
Postat av: Lakritsdraken

Jag vill ha en Lakritsdrake! Går det att ordna? :)

2012-08-11 @ 01:05:08
URL: http://lakritsdraken.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0