HEEEEEEEEJ!!!!!!! (Jag.Ser.Er.)

Iggy Katt här.

Jag brukar snoka lite då och då på vad som skrivs om mig och min blogg. Idag hittade jag ett par riktigt najsiga brudar. Linnéa och Zaza. De har snackat sött om mig och Fett... Förlåt, Gucci Katt. Och det tyckte jag var mysigt. Respekt. Så därför vill jag säga hej. Jag älskar er med. PURRPURR!

Fett... FÖRLÅT, GUCCI Katt hälsar hon med. Hon älskar er hon också.


Vinkevink.

Till er andra. Tänk på detta när ni skriver saker. Jag snokar reda på allt gullesnack och skitsnack som skrivs. Jag ser er. MoaHAHaHiHihehEHaha. Dag som natt. Ni kanske tror ni är hemliga. Det är ni inte. Jag ser er. Och ni som skriver skit. Jag bajsar i er mat när ni inte ser. Det gör Fettot med. Bara så ni vet. Fräs.


P&F
I. Katt

Kommentarer
Postat av: fifi

Bästa kattbilden ever!

2011-05-28 @ 21:31:21
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: BORDERLINE BLOGG

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det!

Alla........Vill.........Inte.......Leva......Men vågar inte blogga om det

2011-05-29 @ 14:29:14
URL: http://ekblaad.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Äsch, det var väl inget. Ni är rätt najsiga ni med:)

2011-05-29 @ 15:30:55
URL: http://smatana.blogg.se/
Postat av: Inez

Schysst sida du har! Har du designat den själv? Om inte, var hittar man isåfall designen du använder? Tack :)

2011-07-12 @ 12:00:17
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0