Lyxlagat!

Hemma hos Kim. Kim är min käre bror och han och hans fästmö Charlotta är bortbjudna så jag är ensam hemma. Dan är dock på väg ner till Malmö för att hålla mig sällskap. Hade det inte varit för att Kim men framförallt Charlotta förbjuuuuuuuuudit mig att laga mat i deras Moccamaster hade jag bjudit Dan på riktigt lyxlagad mat nu när han kommer. Shit va snygg den är och den gör tydligen det godaste kaffet har jag hört? Undrar om maten blir godare med.. Det kliar i fingrarna.


Tänk att få steka en blodig biff på den där plattan. Yum!


Blir verkligen kaffet godare i en Moccamaster? Vad tror du i så fall, blir maten även det då?




Kommentarer
Postat av: Anne

Kaffet blir ju jäkligt bra - jag har en - så why not? Du får lätt laga mat i min :)

2010-09-17 @ 21:15:57
URL: http://annesfood.blogspot.com
Postat av: Daniel

It actually does. =D

2010-09-19 @ 12:32:47
URL: http://www.stigefelt.se
Postat av: Charlotta

Kaffet blir super:) Testa du att laga lite mat i Annes kaffekokare så får du nöja dig med kaffe i våran. ;)

2010-09-20 @ 18:11:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0