Dagens Outfit - Kaffekokarkokbokströjan!

Är nere och chillar i Malmö nu i helgen och eftersom det är så himla fint väder här passade det sig alldeles utmärkt för en shoppingrunda inne i stan idag. Gick förbi UMA Bazaar och där inne hängde den - min kaffekokarkokbokströja!!! Hur glad tror du inte jag blev när jag såg den?! Det är första gången jag ser den och visste inte ens att den hade kommit ut i butik. Så här ser den ut!
Kaffekokarkokbokströjan - Designer: Katja Wulff (JAG!), Märke: Care of Berge

Jag fick tyvärr inte välja tröjan som mitt tryck skulle hamna på, personligen hade jag hellre velat ha det på en liiiite slappare tröjmodell. Men om jag bara klipper till urringningen kommer den bli megaüberschnygg.
Så alla som är sugna på en tisha och har vägarna förbi Malmö får gå in och köpa en på UMA Bazaar. Hälsa de gulliga butiksbiträdena så gott från mig med!
UMA Bazaar, Per Weijersgatan 9 i Malmö






Fint va?


Förresten, glöm inte att rösta på Kaffekokarkokboken i Matbloggspriset (ja, om du tycker det hade varit roligt om den hade blivit Årets Matblogg förstås)!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Häftigt med en egen tröja!! :)

2010-10-09 @ 17:30:06
Postat av: Johanna

Häftig med en kaffekokarkokboks-tröja :) Jag får nog beställa den av någon som bor där nere ;)

2010-10-10 @ 00:51:04
URL: http://johannaekstedt.se
Postat av: Emmi

SÖÖÖTT!!

2010-10-14 @ 14:14:44
Postat av: Erik

Finns den att köpa någonstans i närheten av Västerås?

2010-10-14 @ 15:22:49
Postat av: Katja

Den kommer snart gå att köpa på http://www.careofberge.se och även kommer ni kunna vinna den här i bloggen.. :)

2010-10-14 @ 16:48:03
URL: http://kaffekokarkokboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0