Pecha Kucha Oslo



I våras höll jag i en presentation om Kaffekokarkokboken på Pecha Kucha här i Göteborg. Eftersom det var så sjuhuuukt roligt tvekade jag inte en sekund när de frågade mig ifall jag ville köra en presentation i Oslo. Så jag och Dan for iväg till den norska huvudstaden i torsdags och på kvällen hade jag min presentation.

OCH DET VAR SÅ HIMLA KUL! Dessa presentationer på Pecha Kucha är så förbannat roliga att göra. Fast jag fick en panikångestattack sisådär fem minuter innan jag skulle upp på scenen så gjorde det inte något. Allt släppte och jag hade skitroligt. Det verkade som om publiken med hade det för den responsen jag fick kommer jag leva länge på.

Efter presentationen gich vi ut på stan och festade. Det var två fullglada svenskar som dansade hem till hotellet åtskilliga timmar senare. Och två bakfulla svenskar som lämnade Oslo dagen efter.

Tack för en riktigt rolig kväll!

Är ni i Göteborg den 6 december och vill kolla hur Pecha Kucha går till hoppas jag att vi syns här.




Jag och sliden med arga kommentarer.


Fullsatt. Kolla, alla skrattade jättemycket (förutom han som visst var kissnödig)!

Foto: Dan Sörensen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0