Hej Pecha Kucha Oslo!

I våras fick jag presentera på inspirationsklubben Pecha Kucha här i Göteborg vilket var riktigt roligt. På Pecha Kucha får man göra en presentation med 20 slides och sedan prata i 20 sekunder om varje slide. Det gick jättebra och nu har jag blivit inbjuden till Pecha Kucha i Oslo för att köra en presentation. Det är den 25 november och du kan kika vilka de andra talarna är samt anmäla dig till eventet här. Jag råkar veta att jag har ett gäng inbitna norska läsare så jag håller tummarna för att ni kommer!

Pecha Kuchas hemsida (Oslo).


Från Pecha Kucha Göteborg. Kul kväll va?!

Foto: Dan Sörensen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0