Att köpa en kaffekokarkokbokströja..

..är toppen! Då blir du inte bara snygg utan du stödjer även välgörenhetsorganisationen Min Stora Dag. Bra va? Köper den gör du enkelt på det ekologiska märket C/O Berges sajt.


Pssst.. Gilla C/O Berges Facebooksida. Där får du nämligen reda på hur du får rabatt på tröjan!



Design på trycket: Jag!! Visst är det fint?
Vill du kika på fler bilder kan du göra det här.

Foto: Dan Sörensen.


Tycker du ska in och läsa mer om C/O Berge på deras hemsida. De har ju världens bästa koncept! Ekologiska kläder och så går en del av försäljningsintäkterna till någon välgörenhetsorganisation som designern själv får välja. Vill du också få möjligheten att designa en tröja? Läs här om hur du kan göra.


Och så avslutar jag inlägget med ett passande citat från en kär vän:
Om du bara ska köpa en sak i år så ska du köpa den här T-shirten.


Kommentarer
Postat av: Idaröd

Nu har jag beställt en tröja, hoppas de är stora i storlekarna, annars får jag väl bara låta bli att andas:) Finns det inga killtröjor?

2010-11-03 @ 11:55:03
Postat av: Katja

Va kul att du beställt en!! Njae, de är inte så stora i storlekarna tyvärr och finns bara i den modellen. Synd. Men jag tror den kommer sitta jättebra på dig. Skicka bild sen!! :)

2010-11-03 @ 12:18:11
URL: http://kaffekokarkokboken.blogg.se/
Postat av: Kotten

Ja. Var är killtröjorna?

2010-11-06 @ 13:52:28
Postat av: Katten

du får köpa en "tjejtröja" kotten. du kommer passa finfint i den!

2010-11-06 @ 18:21:06
URL: http://kaffekokarkokboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0