Kungligt kaffekokarkokboksporslin.

Christer Lövblad som också gästar kvällens Aschberg hade med sig lite tjusigt proslin som jag roffade åt mig och serverade mina rätter på. Men bara så ni vet det blev han inte sur som ni ser på bilden nedan (jag fick behålla porslinet alltså).. Ashberg behöll den gula tallriken. Hoppas inte Christer har slut på porslin nu bara?!

Tack Christer!


Vilken fin skål och tallrik va?
Foto: Dan Sörensen.

Jag och Dan har laddat inför kvällens program med mexikanskt tema. Recept på det kommer vid ett senare tillfälle. Nu ska jag gömma mig under täcker och slå på TV8.



Kommentarer
Postat av: HannaFindus

Hah! Jag kollar på dig på teve just nu! Det är riktigt spännande!

2010-03-22 @ 22:24:01
URL: http://hannafindus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0