Kaffekokarkokbokströjan.


"En avslappnad oversized topp som passar oavsett kroppslig livsfilosofi: Fat & Happy eller Slim & Hungry. Oblekt och ofärgad men med en stor portion karaktär. Vad menar vi med det? Inte en aning, men det låter bra!"

Bild och text från C/O Berges fan page.


Vilken fin tröja va? C/O Berge skrev ju till mig i början på januari och undrade ifall jag ville designa ett kaffekokarkokbokströjtryck (phu) till deras höstkollektion. Hur roligt som helst! Den kollektionen är nu klar men de letar designers till vårkollektionen. Som designer får du inga pengar men du får välja en icke-vinstdrivande organistation dit 5% av butikspriset kommer att gå. Bra va!? Kika in på sajten här.

Tröjan på bilden är i alla fall en av tröjorna som höstkollektionens tryck kommer att sitta på. Jag tror mitt kaffekokarkokbokstryck kommer passa alldeles perfekt på den tröjan!

Mitt tryck (ritat i paint) ser ut såhär (klicka på bilderna för att förstora dem):


Hela trycket (på fel tröja).


Texten (fast på "fel" tryck i övrigt).

Kaffekokaren min!

Signaturen min som kommer sitta sött över hjärtat på folk som bär tröjan (ni vet ju vägen till hjärtat..)!




Kommentarer
Postat av: HannaFindus

Damn! Hittar jag den lovar jag att köpa den!

2010-03-14 @ 20:46:59
URL: http://hannafindus.blogg.se/
Postat av: HannaFindus

Spännande! Lär lätt beställa en!



Jag har kollat in Paul Di´Anno i Uddevalla i helgen, så jag har haft en riktigt bra helg.

Själv då?

2010-03-15 @ 17:41:11
URL: http://hannafindus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0