Tips & Sponsorer!

Hej,

Min kaffekokarkokboksblogg ska bli en riktig kaffekokarkokbok! Tokigt va? Det är Kartago Förlag som ska ge ut den och den kommer ligga på cirka 200 kronor. Ni kan redan nu maila till Kartago och beställa den på [email protected]. Den kommer att innehålla bland annat lite intervjuer, kändisrecept, massa tokiga bilder och en sjuhelsikes massa recept. Detta betyder en sjuhelsikes massa mat som kostar pengar. Jag letar därför sponsorer. Letar även folk som vill ställa upp att bidra med recept eller som kanske vill vara med, eller känner någon som skulle kunna platsa i min kaffekokarkokbok.

Tipsa hej vilt och släng in en kommentar eller maila mig på [email protected]


Tack så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0