Matmässa!



Det där e jag och Bengt! Han är med tv-kock. Precis som jag! Fast han hade tydligen varit med i tv hundratals gånger. Han såg nästan bedrövad ut när jag berättade om min matlagningsteknik och lovade att han skulle ge mig tips och råd. Sen gav han mig salt! Jättemycket salt. Finsalt. Falksalt!




Det var även prisutdelning för årets matblogg. Jag var ju en av juryns 11 nominerade men jag vann inte. Det gjorde Tina med hennes pickipickiblogg. Men jag är glad ändå. Juryn tyckte i alla fall att min blogg var väldigt rolig. Sen har jag sprungit runt och letat potentiella sponsorer och recept till min kokbok. Det var tokigt för många som jag började prata med hade hört talas om mig redan.

Nu är det dags för en trött Katja att sätta sig på tåget hem igen till min kaffekokare.

Kommentarer
Postat av: tina

Haha! Har hört flera dom senaste dagarna säga att din blogg hör till dom allra roligaste, jag är beredd att hålla med. Du är bokmärkt! Kul att ses på mässan igår, lycka till med boken!

2009-11-07 @ 10:47:00
URL: http://www.pickipicki.se
Postat av: idaröd

nu kommer Unke bli avis! du har nästan lika stor samling salt som honom:)

2009-11-11 @ 14:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0