Lägenhet funnen!



Studentrumsboendet är över. Efter ett år utan kök har jag nu fått tag i en riktig lägenhet! Ovan ser ni mitt nya kök. Där finns en frys med ismaskin. Där finns ett kylskåp. Där finns framförallt en ugn och en spis. Mina kaffekokarmatlagingsdagar skulle kunna vara över nu om det inte vore för att:
- Matlagning fortfarande inte intresserar mig ett dugg. Vanlig matlagning dvs.
- Jag ska få ihopa kaffekokarmatlagningsrecept till en hel kokbok..

Den ligger ju tvärr en bit utanför Göteborg, ca 30 mil. Däremot strax utanför Malmö!

Kommentarer
Postat av: loria

Hej! Vann du lägenheten du tävlade om, eller ärdetta en annan? :)

2009-11-24 @ 16:41:31
URL: http://loria.se
Postat av: katten

najnaj!! vann inte, la ner den tävlingen när jag fick reda att lägenheten skulle kosta 9500kr/mån med vinstskatten... detta är en annan!

2009-11-24 @ 17:57:36
Postat av: rita rival

äntligen!

2009-11-24 @ 21:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0