Finns nu även i dina mardrömmar.

Pappa sa till mig ikväll att han tycker att kommentarerna folk skriver till mig nästan är det roligaste att läsa här i bloggen. Det tycker jag med är jätteroligt. Fast ännu roligare tycker jag det är när jag hittar kommentarer på andras bloggar OM mig. Detta hittade jag just på cpmammans blogg.

"shit efter att sett henne på din blogg, och gått in på hennes blogg igår, drömde jag om henne i natt. Hon hade flyttat in i vårt hus och "roffat åt sig" halva ytan, i hälften av alla köksskåp stod det BARA kaffekokare :-o Och gamla äckliga sådana! Och det var det enda som fick ätas, mat från kaffekokaren, jag hade panik och vaknade svettig, ha ha ha du sätter spår!"
//Caroline





Moahahahaha....

Kommentarer
Postat av: cpmamman

Du Katja. Du måste ju prova att baka i kaffekokaren.

2009-11-23 @ 12:38:19
URL: http://cpmamman.blogspot.com
Postat av: katten

jag har inte riktigt kommit på hur jag ska kunna baka.. det blir inte sååå varmt. vill däremot testa att fritera snart. måste skaffa mig en extra kaffekokare bara så att det inte gör något ifall den går sönder.



har du något baktips kanske?

2009-11-24 @ 11:01:23
Postat av: cpmamman

Laggbröd borde fungera. Man bakar direkt på plattan och det var ljuvligt, nästan gudomligt, då mamma bakade det. Har inget recept hemma men hittade ett via google som känns bekant. Titta i denna blogg. Om du lyckas kommer det bli kalasgott. Lycka till!



http://blog.andreashallgren.com/2009/08/tunnbrod/

2009-11-25 @ 12:26:31
URL: http://cpmamman.blogspot.com
Postat av: katja

ska jag absolut testa! tack för tipset

2009-11-25 @ 13:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0