Hur ska detta gå?

Jag har glömt något tänker jag på vägen till tåget. Det är något jag glömt. SKIT! Jag kom på det. Min nya, coola klocka har jag glömt. Funderade en stund på att springa hem och hämta men att missa tåget vore katastrof. Väl framme på hotellet i Stockholm kopplar jag direkt in kaffekokaren. Ska försöka komma på vad jag ska laga nu kvällen innan Nyhetsmorgon. Går iväg för att handla.

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ute på Stockholms gator  slår det mig. Vet ni vad det är jag glömt?! Nej, inte kaffekokaren så klart. Det vore ju idiotiskt.. Ska man till Stockholm för att vara med i Nyhetsmorgon och laga mat i en kaffekokare e det självklart man inte glömmer kaffekokaren. Och klart jag ska släpa med mig ballonger och ballongpump. Däremot kannan all mat lagas (+ filtertratten) DET kan man visst glömma. Jag har alltså till och med fotat min packning, fnissat lite åt den. Det såg så sött ut med min gamla kaffekokare i väskan. Sedan har jag kommit till hotellet och installerat min kaffekokare. Inte heller där slår det mig. Först sju timmar senare kommer jag på att jag glömt min kanna i disken.


Kommentarer
Postat av: calle

ajrå!!! tuff sits



en sista grej bara...schysst om det gick att göra crepe suzette. flamberade plättar med apelsinsmak. finns recept överallt. kanske måste köpa färdig kolasås, blanda i smält smör dock.

2009-07-20 @ 02:00:44
URL: http://callesmat.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0