Tack!

Jag har inte varit hemma i studentrummet på ett par veckor. Sagt upp lägenheten men eftersom ingen hört av sig har jag inte brytt mig om att tömma den. Ikväll ska jag åka ner till Skåne för att fira jul, nyår och mysa i min nya lägenhet. Kom hit igårkväll för att hämta lite grejjer. Kollar posten.. Det visar sig att det både varit besiktning på lyan OCH att jag ska vara utflyttad den 31/12. Jikes!

En annan rolig grej som låg i min post var en kniv! Det var Daniel från Stockholmsmässan som hade skickat den och grattat mig till nomineringen och hedersomnämnandet i Matbloggspriset.

Tack ska du ha, Daniel!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0