meowtfit of the day!

Sett alla bilderna på katter som har tights på sig som invaderar internet nu? Det är vårt fel. Förlåt.
 
Startade meowtfit.tumblr.com för ett par veckor sedan och nu har Gucci blivit världsberömd och det har blivit en trend med bilder på katter i tights! Så himla roligt! Know Your Meme sammanfattar det ganska bra. 
 
Här är hon t.ex. hetaste nyheten på mashable
 
Här är ett roligt nyhetsinlag med om Gucci och meowtfit of the day. 
Skojig intervju med Gucci i ELLE.com. De kallar henne för It model.
Väldigt fin artikel i CNN som garanterat kommer att ge dig ett leende på läpparna. 
Kolla in!
 
Sugen på att klä dina katter i tights? Ladda upp bilderna då på facebook.com/meowtfit vetja! 
 

Kommentarer
Postat av: Fifi

Det här är så himla kul! Asså, både själva grejen med katter i strumpbyxor och att det har blivit så stort!

Svar: Haha, ja, det är jätteknäppt alltihopa!
Katja Wulff

2013-11-06 @ 21:45:33
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Eleonor Nordenrot

Hej! Vilken underbar kokbok! Jag har just köpt en och ska ge bort den i julklapp, men måste ju titta i den själv först. Men jag har en fråga: På sidan 16 finns recept på baconinlindad Tapas, och det utlovas kommentarer och betyg på de olika inlindningarna här på kaffekokarkokboken.se men jag kan inte hitta det. Framför allt baconinlindad kattsvans är jag mycket nyfiken på och vill gärna läsa mer om. Var kan jag alltså läsa mer om detta? Vänliga hälsningar, Eleonor Nordenrot

2013-11-15 @ 18:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0