Ballonger, ballonger, ballonger.

Nu sticker jag snart till Spanien! Planet går om några timmar. Det kanske blir ett kaffekokarlagat recept därifrån nu i veckan. Fick ett tips om Paella som jag är riktigt sugen på att testa och det passar ju fint att göra på plats i Spanien. Jag tror nog mamma och pappa har någon gammal kaffekokare där på plats med. Och de är ju i Malmö nu så de kan inte stoppa mig från att använda den. HA! Där är även en tvättmaskin i lägenheten som jag vill laga mat i... Men vettetusan om jag vågar (nu kommer mamma ringa och skälla på mig när hon läser detta och säga till mig att jag ska ge F*N i det).
 
På tal om något annat. Vill visa vad jag hade för mig i helgen. Vek ballongfigurer på Streetsmartfestivalen och såhär såg det ut!
 
Det är så roligt att göra ballongfigurer. Är galet populär varenda gång och kön tar aldrig slut! Kolla in min ballongblogg här.
 
Nej, nu är jag superstressad. Och hatar verkligen att flyga.
 
Hasta la vista baby!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0