Sagt om världens bästa julklapp!

Det är hög tid att klicka hem ett gäng Kaffekokarkokböcker nu om du ska hinna få hem de innan jul. Annars måste du nämligen trängas ute på stan och gå till t.ex. Akademibokhandlen eller Bokia och köpa de irl. Vilket det iof är värt. Det blir ju lätt lite tjatigt, ja kanske till och med skrytigt, om jag och Danisen skulle sitta här och berätta för dig varför du ska köpa vår bok - aka världens bästa bok. Så jag låter andra göra det åt oss:
 
"Det är ju en glädje den sänder ut!"
Magnus Utvik i SVTs morgonsoffa.
 
"Jag avslutar med ett citat från en av hennes bloggbesökare "För det första vill jag säga: Att du verkar helt sinnessjuk! Men herregud vad jag älskar såna som du!" Och det sammanfattar ganska väl det intryck man får av Kaffekokarkokboken."
ihyllan.se
 
"Coolaste kokboken i landet! HUMOR!! Vilken jäkla bra julklapp! Speciellt om du har en student i din närhet..eller varför inte till mormor.."
Lundberg
 
"Hoppas du aldrig kommer att skaffa barn. Tänk att de stackarna ska få vänta i flera timmar på att maten ska bli färdig när de blir hungriga. Usch, du kommer att bli en värdelös mamma!!!"
Nån anonym dåre som faktiskt inleder Kaffekokarkokboken med detta citat.
 
"Det är också en ultimat present till i princip vem som helst. Boken alltså. Varje gång jag i framtiden mår dåligt, känner att alla mina idéer suger eller är helt under isen kommer jag att ta fram den här boken och bara skratta rakt ut!"
Book cover girl.
 
"Den här boken är riktigt rolig. Inte för att jag är någon stor läsare av kokböcker men den här har en skön avslappnad inställning känns det som. Annars verkar ju mycket matlagning för många gå ut på att göra så märkvärdig och svår mat som möjligt."
kajak.nu
 
"Hysteriskt kul!"
Julia
 
“100 sidor ren underhållning för matlagningsintresserade och alla andra."
Linda Ljungskog – BTJ, Häftepos 11123238
 
"Med humor, originalitet och sund rolig galenskap bygger kaffekokarbloggen upp ett intresse hos läsaren. Man måste helt enkelt följa med i kaffekokarlivet och fika efter allt som händer runtomkring. Kaffekokarboken är vänligt familjär med spännande insyn i privatpersonens vardag. Vi ser fram emot att få ta del av fler fantastiska experiment i den lilla glaskannan." 
Matbloggspriset (motivering till Årets Matblogg)
 
 
Ah. De kan ju visst hålla på hur länge som helst! Vi sätter punkt där så du ska hinna klicka hem boken/böckerna. Gör det här (och skruva upp volymen)!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0