Ballonger på Familjens Julkalas

Ballongfigurer är ju en annan grej jag pysslar med. Denna veckan och nästa vecka ska jag turnéa med Familjens Julkalas och göra ballongfigurer. Ja, jag var tvungen att använda mig av ordet "turnéa". Det låter mycket coolare än... Ja, än om jag inte använt mig av det ordet.
 
Tillsammans med bl.a. Timoteij, Christer Björkman, Sean Banan, Nassim al Fakir, Johanna Beijbom och Jessica Andersson ska jag turnéa till dessa städer. Min turné kör igång idag och här är stoppen vi gör under turnén:
6 dec Borås
7 dec Trollhättan
8 dec Skara
14 dec Varberg
15 dec Halmstad
 
Är du pepp på att titta förbi kan du läsa mer om kalaset och köpa biljetter här.
 
Kan du inte komma förbi men vill ha en ballongfigur av mig ändå kan du önska dig en på min ballongblogg Ballongkatten.se. Nedan ser du lite figurer jag gjort i bloggen.
 

 

Mot Borås!
 
Foto: Dan Sörensen.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0