18 vardagsgrejer som du använder fel!

Jag blev ganska så amazed av flera av dehär sakerna jag såg det var tipsat om på twitter - 18 vardagsgrejer som du använder fel. Särskilt nummer 16 är ju toksmart! Hur många gånger har jag inte härjat runt och kladdat ner överallt för jag inte vet vad jag ska göra av sleven? Alltså jag snackar om detta:
 
Bild urspringligen härifrån
 
Vaddå visste du detta? 
Jag visste i alla fall inte så var tvungen att gå och testa. Och, ja jäklar! Det stämmer!
 
Megasmart.
 
Funkar även fi toastmatlagningskonsten. Här hittar du ett recept på toastlagade kanelsnäckor
 
Funkar finfint med plattången också. Lite knepigt att fota dock. Här finnes ett av mina plattångslagade recept.
 
Och likaså i diskmaskinsmatlagningen! Sugen på diskmaskinslagad mat? Spana in detta recept
 
Nu ska jag käka bacon.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0