Idag är ingen vanlig dag...

... för idag är det min 30åriga födelsedag! Hurrahurrahurra. Eller igår kanske det blir eftersom jag inte kommer hinna att publicera det här innan klockan blivit över tolv. Förra året på min födelsedag bakades det ju världens bästa grej i kaffekokaren- prinsesstårtan. I år ville jag överträffa föregående årets mästerverk och göra en megacupcake. Receptet kommer möjligen upp imorgon men tills vidare får du ta del av förberedelserna.


Genius in progresss...

Nå. Vad tror du? Kommer det att fungera?

Uuuuuäääh. Idag på väg hem från jobb såg jag TVÅ ormar inom 2 minuter. Jag har aldrig sett en orm ute i det fria och nu ligger där TVÅ!!! Första ormen var antagligen en död liten snok. Blev inte alls rädd men efter ytterligare 50 meter ligger där en stor huggorm som jag förstås blev skiträdd för. WHÄÄÄ! TVÅ ormar!!! Inom 2 (max!) minuter!

Skulle bara säga det.

Nu ska jag öppna min sista present!

Kommentarer
Postat av: natalie

men ÅH grattis!!!!!! hoppas dagen blir ball!!!



ps. ang min viiinst, du kanske vill ha min adress så du vet vart kokboken ska när den kommer?

2011-08-10 @ 08:21:19
URL: http://nataber.blogspot.com
Postat av: Everlasting

Grattis i efterskott får man ju säga då! Och jag ser fram emot resultatet.



Jag är grymt fascinerad av ormar, fast jag hade nog ändå skrikit om det legat en fet huggorm mitt i vägen. Uj!

2011-08-10 @ 08:55:54
URL: http://kattisbiggestfan.blogg.se/
Postat av: Harryet

Instämmer med föregående talare och gratulerar såhär dagen efter! Ser fram emot ditt nyskapande recept :)

2011-08-10 @ 10:13:49
Postat av: zaza

briljant! och tusengrattis:)!

2011-08-10 @ 14:38:22
Postat av: Anonym

Gratulerer med dagen på etterskudd :-)



Flere bursdagskaker finner du også på www.superkokken.no Vær velkommen!



Beste hilsen fra Norge og Superkokken

2011-08-11 @ 15:57:21
Postat av: Kim

Oh! Grattis! Då fyller vi år samma dag ju (om jag nu förstod dig rätt)!

Jag ser fram emot megacupcaken, alltid kul att göra något megastort eller minilitet!

2011-08-11 @ 22:43:48
URL: http://tantrussinsbak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0