Pocherat ägg à macka med kaffekokarbryggt kaffe - VIDEO

Pocherat ägg är en hokus pokusgrej. Kolla på det bara. Helt sjukt att jag lyckas få till det så perfekt, eller hur!? Jag visar dessutom - FÖR FÖRSTA GÅNGEN I KAFFEKOKARKOKBOKENS HISTORIA - hur man brygger kaffe i kaffekokaren!
  
 
Haha och just det! Jag och Gucci drog till Stockholm förra veckan. Vi vart inbjudna till Jenny Strömstedt för att snacka kattfenomen och hur livet som kändiskatt är (Gucci blev ju megakänd genom Meowtfit of the day). Det gick bra och Gucci var hur cool som helst - både under resan och i studion. Kolla här så fina vi var! Med matchande Rosa Bandet-band så klart.
  
 
Laddar

Den världsberömda katten Gucci ser ni också i @jennystromstedt kl 21.30 @jennystromstedt @tv4 play TV4.se @kaffekokarkokboken

Visa på Instagram

 
 
Laddar

Inga konstigheter.

Visa på Instagram

 
Något jäkligt skumt och pinsamt som hände på resan hem var följande... Jag sover som en stock på tåget, Gucci likaså i min famn. Drömmer intensivt om märkvärdiga saker om att jag åker tåg, att mitt tåg går sönder osv. Vaknar halvt av att jag hör någon som snackar ut i högtalare. Frågar en ung kille som går förbi vad de sa (eftersom tåget står stilla gissar jag nu i efterhand att killen just gått på och är på väg till sin plats). Han sa nog något om att det bara är ett tåg med reserverade sittplatser. Helt normalt. Här borde jag somnat om.
 
Men eftersom jag är i något jäkla knepigt sömnstadie fattar jag inte skillnaden på drömmen och verkligheten. Uppfattar det som att tåget är sönder och vi med reserverad plats snabbt måste utrymma. Jag har reserverad plats och roffar åt mig mina saker, samt Gucci och rusar efter killen vidare in i tågvagnen. Han ser bekymrat bak på mig och Gucci men försöker jäkta vidare.
Jag rycker tag i honom och frågar igen "Vad sa dom egentligen??!!". "Inget särskilt" Fräste han. Tåget börjar rulla och jag känner hur paniken börjar bubbla upp inom mig - JAG MÅSTE JU AV! NUU! Funderar seriöst på hur jag ska kunna hoppa av nu i farten. Rycker tag igen i killen framför, som nu vänder sig irriterat om, för att skrika högt på hjälp...
 
Och vaknar.
 
Förstår nu att jag typ gått i sömnen. Tittar på honom bara och får fram ett "Öh. Jag sover. Förlåt.".
 
Tystnad.
 
Vi båda tittar ner på Gucci som tittar upp och han måste ju ha trott att jag var fullständigt galen. Sen går jag skamset hela vägen tillbaka till min plats. Var iaf glad över att jag vaknade till innan jag hann av tåget.
 
 
Laddar

Gott att bo på hotell och få sova på hotellkuddar.

Visa på Instagram

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0