Jag hatar.

ÄNTLIGEN har jag internet igen efter tre veckor utan! Jag hatar ComHem och sånt där. Det är vissa saker som gör att man blir helt orimligt förbannad (jag vill iaf tro jag är en relativt lugn person i vanliga fall). Som när internet slutar fungera eller när det går långsamt. När de på McDonalds säger det ska ta 2 minuter och det aldrigaldrigALDRIG gör det, jag TAPPADE det häromveckan över en liten försenad pajjävel. GEMIGTILLBAKAMINTIIIIAAAAJAGHARVÄNTATSÅFÖRBANNATLÄNGENUUUUU. Det var väl egentligen SJ jag var arg på då jag fått vänta länge på riktigt på mina sena/inställda tåg, men McD's personalens bisarra lögner var så väldigt mycket mer irriterande.
 
Dans snarkningar. 
 
Och folk som går med sina hundar lösa... Er hatar jag på riktigt, tycker inte ens det är orimligt. Jag är alltså ute och går med mina katter KOPPLADE och era kattmördande hundar springer runt OKOPPLADE i tex en park. En park med säkert hundra skyltar där det står att ni ska ha hundarna kopplade - motsatsen är förbjuden. Även om era hundar "bara vill hälsa" (det är vad ni intalar er att de gör, det riktiga är att ni har noll koll på dem och att de attackerar) så vill verkligen inte mina katter hälsa på fula hundar. Nu tänker säkert någon dåre att jag inte borde gå runt med katter i koppel, då hatar jag er med. 
 
Eftersom jag brukar beskriva denna blogg som en feel-good blogg rimmar ovanstående stycken kanske lite illa med just det där. Så får försöka vända på skiten. Något som gör mig rofylld ända in i själen och glad är när vi åker ut till vår lilla stuga ute i skogen. Här är några fantastiskt fina bilder Danis tog för några veckor sedan. 
 
 
Jag funderar på att kaffekokarkoka ihopa något av alla möss Zappa drar hem, någon som har ett bra recept?
 
Sedan kan vi inte bestämma oss. I vårt nya kök ska vi trycka upp ett foto. Dan vill nog det ska vara det första på mig och Gucci. Jag är mer inne på det sista med Zappa och musen som vet hen endast har 10 sek kvar att leva.
 
HAHAHA!
 
 

Kommentarer
Postat av: Thezz

Det är alltid lika roligt att läsa din blogg, oavsett om det är grejer du hatar eller som du älskar!
Man blir alltid inspirerad av vad du gör med din kaffebryggare och allt su kan laga ihop, samtidigt som man undrar om du verkligen är riktigt frisk. (Så som att laga till Iggy katt i kaffebryggaren)

Många härliga skämt med lika många härliga skratt har jag fått från dig.

Keep up the awesome work!

Svar: Blir jätteglad av din kommentar!Iggy Katt skriker som fasiken just nu (klockan är 02.39) så önskar jag inte återupplivat henne.
Katja Wulff

2014-05-23 @ 14:34:35
Postat av: ellen-lillekorv

Fyfan vad behagligt att höra (läsa) dig hata på saker. Riktigt trivsamt i själen! Feel good-bloggar finns det ju en ziljon av.

Svar: Jag äcklas av andra sk feel-good bloggar. Eller ja... Vad finns det för några tycker du?
Katja Wulff

2014-05-23 @ 17:20:24
Postat av: ellen

Har kommit över ett ex antal i mina dagar, men läser inga så i dunnoooo? Din är ju feel good på ett icke påträngande vis dock. Inte så mycket trycka ner din överdrivna livslycka i halsen på oss olyckliga stackare. Näerå jag är inte så olycklig, för nu ska jag åka och rösta och köpa en ny telefon! Och alla feel good-bloggare vet ju att konsumera=evig lycka.

2014-05-24 @ 13:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0