Kaffekokarkocken lagar lövbiff med våffeltång!

Ja, så heter senaste avsnittet av Kaffekokarkocken! Jag har tidigare lagt upp ett recept på våffeltångad lövbiff. Då serverades den tillsammans med en kaffekokarlagad pastaröra men jag rekommenderar verkligen detta receptet med couscousröra istället. 
  
 
SÅ JÄKLA FORT DET GICK VA??! Jag hann knappt själv med. 
 
 
Många skriver och undrar varför jag skrattar i slutet av varje klipp. Det är helt enkelt för att jag är så himla äckelmätt efter många provsmakningar och omtagningar. Samt att det kändes skumt att ljudkillen hörde varenda smask och att en kamera var mitt i nyllet på mig när jag åt. 
 
Så fint mitt hår blev med när jag våfflade det i YouTube-klippet, eller hur? Jag fick feeling häromveckan och våffeltångade hela mitt hår. Jag var ju så söt när jag som sexåring hade våfflat hår på dagisfotot. Här är resultatet.
 
...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0