Virtually Famous

Var ju i London förra månaden för att jag blev inbjuden till att medverka i Virtually Famous. Häromdagen sändes programmet och det är fasiken den roligaste tv-showen på väldigt länge. Synd den inte var längre för det var väldigt mycket roligt som klipptes bort! Jag antar att en del skämt helt enkelt blev lite väl brutala...
 
Jag var som sagt Mystery Guest och de två panelerna skulle gissa vad jag låg bakom. De fick tre alternativ. Äh vafan, se programmet istället för att jag ska sitta här och rabbla vad som hände. Nu kommer det låta bökigt, men det är det inte alls. För att kunna kolla på det måste du först godkänna den här grejen: https://hola.org/. Sedan kan du kolla avsnittet här: http://www.channel4.com/programmes/virtually-famous/on-demand/59412-004
 
"You told me to smell her!"
 
Kolla!!! Jag fick titeln igen
 
"This one’s actually quite sexy. If that was on Tinder I would swipe right." 
 
 
Som du ser vad det så klart Gucci och Meowtfit of the day (som ledde till Cats wearing tights trenden) jag var där och snackade om. KOLLA PROGRAMMET! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0