Musikhjälpen

Det var skoj att vara på plats! Och ischokladen blev bra tror jag. Då jag var där ganska tidigt, innan det kommit så mycket folk, ska jag tillbaka snart igen för att börja sälja de små gottepåsarna. 
 
Såhär såg det tydligen ut!
 
 

Det mest felstavade namnet i stan? Men det viktigaste är så klart ändå titeln som är korrekt.

Exakt! Why not liksom?
 
Lär Kodjo och Sarah att göra ballongfigurer.
 
Snyggt! 
 
Hoppas vi ses utanför glasburen om en stund! Wintergatan ska dit 18.30. Ska nog passa på att dra dit då så jag kan kolla in ett av wärldens bästa band samtidigt som jag kränger kaffekokarlagad kola och ischoklad. Jo, men det kan nog bli en och annan ballongfigur med.
 

Kommentarer
Postat av: Trollmamma

Åh va söt Kodjo blev med din ballongblomma!

Svar: Haha, ja visst blev han! Tror dock han slet av sig den så fort jag lämnade glasburen. ;)
Katja Wulff

2013-12-10 @ 16:21:19
URL: http://trollcafeet.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0