Katt Zappa i regnkappa!

Är i stugan och det är inte så bra väder som vi önskar. Men du vet ju vad man säger? Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder. Så jag knåpade ihopa en regnkappa (mha svart tejp, genomskinlig plastpåse samt påse från apoteket) till Zappa så att han skulle få fortsätta att vara ute och leka.
 
Såhär fin blev han! 
 
Jag var himla nöjd över skapelsen tills Dan påpekade att Zt var spegelvänt. 
 
Uppdatering: Nu har jag även gjort en liten regnkeps. OCH vänt Zt rätt. Får se hur outfiten mottas när det börjar regna igen...
"Älskar masken" skrev en kompis just på FB!!!?! Som att en katt skulle bära mask?!
Hmm... Kanske vore nåt.
 

Kommentarer
Postat av: Anette

Galaxer i mina braxer, det är zzzzuupeerkatten ;)!

2013-08-16 @ 23:59:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0