Trevlig helg!

Jag, Dan och kissarna flyr stan och åker ut till Dans farmors stuga i skogen nu i helgen. Det är nämligen dags att styra upp utformandet och planering kring kokboken ordentligt nu och det är ju så himlans svårt här i stan med alla distraktioner. Kommer ju gå kalasbra där ute, långt från Andra Långgatan, bilbanor, darttavlor, tv och Wii.

Det är vad vi intalar oss i alla fall.



Senast vid stugan. Fatta så lyrisk Gucci blev när hon såg sand. Världens största kattlåda!

(En smula onödigt inlägg kanske. Jag ville mest bara uppdatera om något så jag kunde posta bilden. Den är så mysig tycker jag.)

Foto: Dan Sörensen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0