Tips på "kanske Sveriges snyggaste blogg"!

Enligt @hejmatse är det Ballongkatten.se. Själv tycker jag det är världens snyggaste blogg. Och Ballongkatten, det är ju min andra blogg! Håhå. Fast all cred till Dan, som gjort den och tar de fina bilderna. Där kan du läsa om vad jag gör för kul med ballonger, och i senaste inläggen även vad Iggy Katt gör för kul med ballongerna som hon får tag i. Du kan även önska en ballongfigur så klart och dessutom boka mig till diverse jobb!


Klicka på bilden om du vill se hur ballongen ser ut när den kommit ut ur Iggy istället för när den är på väg in i henne.

Foto: Danis.


Och så en annan grej. Det verkar anses vara fult att hetsa i sin blogg/facebook/twitter efter röster? "Bah" säger jag. Jag har inte så stor blogg så måste ju se till att synas och höras om jag vill något. Och jag vill ju bli nominerad vinna. Så rösta på min blogg nu så att den kan bli Årets Matblogg och tjata även hål i huvudet på dina polare. Annars gör jag det.


Tack och puss!


Titta, till och med Gucci Katt har röstat och retweetat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0