Glöm inte att plocka en Metro imorgon!

Ni får nog visst ta och plocka tisdagens Metro dessutom (eftersom det nog inte stod något idag va?)!

Då kan ni läsa om den där idioten som lagar sin mat i kaffekokaren.. ;)
Kanske kommer det se ut något sånthära?!

(Och för de nya Metroläsare som kanske trillar in och har frågor.. Kolla in DET HÄR inlägget där jag svarat på de vanligaste.)




Sen syns jag hos Aschberg på kvällen. Klockan 22 på TV8.

Jag kommer "se" det skrikandes under en filt. Kanske jag vågar titta fram nån gång då och då..

Kommentarer
Postat av: Kari Receptomaten

kul! Massor kul!! :))

2010-03-21 @ 23:16:21
URL: http://receptomaten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0