Bakom kulisserna på Kaffekokarkokfilmen.


Scenen.


Kommentarer
Postat av: Pernilla

nuru katten, nu är klippet uppe på gp's hemsida! :)



förresten en sak jag kom att tänka på, när allt som du lagar tar så lång tid på kaffekokaren, måste du liksom förutspå att du kanske kommer att bli hungrig om sisådär 3-4 timmar då när du ska börja laga?

2010-01-19 @ 23:44:20
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/
Postat av: DU VET

JAG VISSTE ATT DU ÄLSKAR TVÅ OCH EN HALV MÄN!!!!! När du sitter där med dina timmes-matlagningssessioner har du på 2 1/2 män i bakgrunden. ALLTID! Nu är det bevisat!

2010-01-20 @ 13:03:52
Postat av: katten

hahaha!! NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ.. jag väntade bara på att paradise hotel skulle börja!!

2010-01-20 @ 13:31:56
Postat av: katten

och jo prinsessan pernilla, jag kan förutspå iblaaaand.. Det slutar ofta med att jag är vansinnigt hungrig eller att jag äter mig mätt på mackor/chips/godis/vadsom under tiden. :)

2010-01-20 @ 14:38:50
Postat av: Irina

SV: Tusen tack för inbjudan! Jag är jättenöjd, Fabrique gjorde verkligen ett bra intryck. :-)



/ Irina - rosaglasogon.se

2010-01-21 @ 10:37:47
URL: http://rosaglasogon.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0