Min mamma.

Hon sa hon var stolt över mig. Hon hade skrivit ut alla inlägg och satt o läste om och om igen sa hon. Hon verkar tro på min lilla kaffekokarkokbok. Hon har nog iof trott på alla andra konstiga idéer och påhitt jag haft för mig, men hon har aldrig skrivit ut dom. Hon sa att jag skulle gå till en kaffekokaraffär och välja ut vilken kaffekokare som helst, som har alla finesser man nu kan få tag på! Hon betalar!

Jag vill inte ha. Jag vill ha kvar min gamla Melitta, modell äldre, som en gång tillhörde min mormor Nonne.


Hon kan ju betala lite nya kläder till mig istället?

Kommentarer
Postat av: THE DOLLAR ROCKS!

Du skulle säkert kunna få spons av något företag som gör kaffekokare att just använda deras produkt! :)

2009-05-29 @ 11:55:38
URL: http://thedollarrocks.tumblr.com
Postat av: katten

ja det kanske vore bra med en nyare och framförallt lite säkrare kaffekokare. tänker snart försöka steka på den och då behöver den nog vara så säker som det bara går..

2009-05-29 @ 16:48:53
Postat av: katten

fast vill ju hellre ha lite kläder!

2009-05-29 @ 17:32:37
Postat av: sara p.

jag kan få en ny kaffebryggare istället..?

2009-05-29 @ 19:55:24
URL: http://hannuochsarut.blogspot.com
Postat av: katten

om jag kan få din tröja som magnus petade på?

2009-05-30 @ 01:08:43
Postat av: sara p.

njaaae. du kan få ta på den.

kanske...

2009-06-01 @ 20:33:02
URL: http://hannuochsarut.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0