Sillprovning på Sjömagasinet!



Började ju på Spot and Tell förra veckan och igår fick jag äran att besöka Sjömagasinet på en sillcasting vi anordnat där! Vilken tur jag var där ganska tidigt så jag fick träffa självaste Leif Mannerström. Titta va fina vi är! Två kockar bredvid varandra som njuter vid detta fantastiska julbord som sträckte sig genom hela lokalen.

Den, enligt mig, godaste sillen var visst inte alls en sill. Det var en sallad. Det säger ju allt om mina sillkunskaper förr. NU däremot är jag en fullfjädrad sillexpert och det kommer garanterat att serveras (flera olika?) egenkaffekokarinlagda sillar på familjen Wulffs julbord.

Kommentarer
Postat av: Tina

Tack för en underbar och helt outstanding kväll igår...!

2009-12-08 @ 14:47:40
URL: http://tinasjostedt.blogg.se/
Postat av: Pernilla

tack för igår, det var jättekul :) (och gott såklart!)



nu ser jag fram emot pinnbröd och lövbiff på din meny, eller pannkakor på datafläkten i värsta fall. haha.

2009-12-08 @ 16:19:29
URL: http://chibichibimoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0