Bra anledningar till att nominera Kaffekokarkokboken i Matbloggspriset!

Det är dags att nominera favoritmatbloggen till Matbloggspriset igen. Jag vet ju att Kaffekokarkokboken redan vunnit Stora Matbloggspriset ett år men jag tycker den borde vinna varje år så nominera därför här - Matbloggspriset
 
Bra anledningar att nominera Kaffekokarkokboken:
- Ja, för den borde som sagt vinna varje år. 
- För att Katt Zappa inte fått vara med om det. Han fanns inte på den tiden.
- Det börjar bli lite patetiskt att jag skryter om det hej vilt fortfarande, det är ju tre år sedan Kaffekokarkokboken vann. Men vinner den i år kan jag börja skryta skamfritt igen. Ett tag.
- För att den är bäst.
 
Äh, det där var mina anledningar som jag skrev när jag just nominerade Kaffekokarkokboken till priset, du kan komma på dina egna och skriva dem i formuläret på nomineringssidan. 
 
Lite andra anledningar jag kommit på nu under tiden jag skrivit detta inlägg:
- Kaffekokarkokboken är felstavat på diplomet som vi fick, det står Kaffekokarboken.
- Årets pristagare får ge ut en bok. Det finns redan en Kaffekokarkokbok men hade varit coolt att få ge ut en Kaffekokarkokbok med kaffekokarlagade LCHF-kattmatsrecept (som även funkar till barn och andra smådjur). 
- För att det hade varit roligt att ha på sig den där flamingotunikan igen vid "samma" tillfälle. Alltså som en vinnare av Matbloggspriset där på scen. Vad konstigt liksom. Alla kommer ba bli helt "HUR TÄNKTE HON NU??!".
- Jag tycker att jag är så snygg på den bilden här precis nedan. Kanske inte är den bästa anledningen, eller ens en aledning. Men nu fick jag det sagt.
- Jag mår bara så himla bra av att vinna saker.
- För att "A" ska flippa igen. Haha! Kanske den bästa anledningen av de alla. (Kolla kommentarerna under detta inlägg som A skrivit för att du ska fatta vad jag menar.) 
- Inte i någon annan matblogg hittar du så många inlägg om katter. För ärligt talat, det är ju så mycket roligare med katter än med mat.
 

Å nu tittar du och tänker att "Så snygg är hon ju inte där".
Foto: oskarpmask.wordpress.com


Kaffekokarboken?! Nu vill jag vinna ett till som gärna är felstavat igen, typ Kaffekokarkukboken.
 
Vad finns det för fler bra anledningar? Nominera med de (eller ta mina) här. 
 
Tack.
 

Kommentarer
Postat av: AL

Fixat :)

Svar: Gölligt av dig! Tack!
Katja Wulff

2013-10-02 @ 15:40:28
Postat av: kimpan

Fixat!!

Svar: Tack älskling!
Katja Wulff

2013-10-02 @ 16:53:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0