Jag är i final i Årets Tapaskreatör!


Fick ett mail där Calle bland annat skrev såhär:

...

Under två veckor har vi haft totalt 8 000 besökare och nästan 20 000 röster på de olika tapasrätterna. Vi har nu sammanställt resultatet efter besökares röstning samt juryns röstning.

De bloggar som har gått till final i Stockholm den 30 maj är följande.

Kaffekokarkokboken - Bläckfiskspett med tillbehör (tjohooo!!)
Den sista Alfahanen - Ångad fjordlax med lime och chili
Sweetchili - Grillad scampi med mangosalsa
Rostad mandel och ruccola - Halstrad pilgrimsmussla
Pyttes. Matblogg - Friterade pilgrimsmusslor med avokadosalsa
GET IT ON - Grillspett med Serranoinlindad jätteräkor och halloumiost


...


Kul va??!
Tack för alla röster!


Foto: Dan Sörensen.

Men jag vet inte om jag kan.. :(


Kommentarer
Postat av: Lina

Åhhh vad roligt! Stort grattis!

Håller tassarna att du vinner!

2010-05-24 @ 16:22:17
URL: http://linaishav.blogg.se/
Postat av: pipopp

Jag tycker det är superkul att du gick till final! Önskar jag kunde se den. Måste du starta fyra timmar innan alla andra för att hinna klart? ;)

2010-05-25 @ 09:09:28
URL: http://pipopp.wordpress.com
Postat av: Hasse

Eeeehh...

2010-05-25 @ 15:41:15
Postat av: Anna - Riktig kock

Jag tycker du har en väldigt söt blogg och grattis. Men tycker egentligen inte du hör hemma i en sådan final.

2010-05-25 @ 15:57:40
Postat av: Sanna

Sicken tur att det finns jury-grupper som avgör vem och vilka som ska vara i final ;)



Heja heja heja säger iaf jag!

2010-05-25 @ 17:05:41
URL: http://pennyscorner.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0