Köp en kaffekokartisha!

Jag fick först ett roligt sms som senare blev ett par ännu roligare mail som kommer att resultera i en sjukt rolig grej. Det var ett ballt företag som gör kläder som vill jag ska designa ett tryck med en kaffekokare som sen kommer att säljas i olika butiker (och på nätet). 5% av priset går till någon välgörenhetsorganisation jag inte valt ut än. Tips?

Jag blev skitnöjd över detta och satte igång och spåna idéer direkt. Jag visste direkt i huvudet hur jag ville att det skulle se ut. Nu var det ju bara att rita ner det..

Jag kan inte rita?



Ni får kika på paintvarianten tills vidare..



Fint va?

Kommentarer
Postat av: hanna

väldigt vackert;)

2010-01-14 @ 12:41:21
Postat av: katten

tack så mycket.. snart kan du köpa dig en alldeles egen.. :))

2010-01-14 @ 19:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0