Pecha Kucha.

550 personer var på Park Lane i Göteborg på förra Pecha Kucha. Nästa gång, den 13 april, ska jag snacka. Någon som kommer?



Talarna den 13 april.
* Christoffer Sahlgren - GBG Wrestling
* Katja Wulff - Kaffekokarkokerska
* Grab, Eat and Save the Planet - Ekologisk mat
* Lena Frilund & Kören Rabalder - Nykör
* Ruth Aniansson & David Jackson Relan - OffÄntligen Rum
* Bill Lahijani - dokumentärfilmare: "Who's Bastian"
* Sebastian Kjersén - MODS magazine
* Mathias Klang - Creative Commons

Det går alltså ut på att ett gäng inbjudna personer ska snacka om sin grej. Vad som helst! Min grej är ju kaffekokarmatlagning så jag tänkte snacka om det. De som pratar ska ha en presentation med 20 bilder. Varje bild ska visas 20 sekunder. Jag vet faktiskt inte om jag tycker det är en evighet eller om det går skitfort!? Ska pilla med presentationen nu tänkte jag.


Anmäl er till eventet här.
Det är gratis!


Oj va mycket folk..

Bilder från Pecha Kucha fan page.

Kommentarer
Postat av: jenni

ja, as roligt :)

2010-04-06 @ 13:28:41
URL: http://whitetrashbeauty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0