"Kaffekokarkock som älskar ballonger och katter"

Såg ni helgens artikel i GP? Såhär såg den ut. Var det någon innan som haft tveksamheter kring min kattokighet så råder det nog inga tveksamheter längre om det va. 
 
 
Sedan har jag en annan himla rolig grej att berätta. Nämligen att Gucci Katt har blivit Årets Katt! Fatta vilken ära. Hon kommer få hem en pokal, så bilder kommer dyka upp på Gucci och hennes Årets Katt pokal. 
 
Och så kommer jag att blogga vidare på denna bloggen tills vidare. Men snart är jag med i ett nytt skojigt projekt så då kommer jag blåsa liv i denna bloggen igen. Jäkla hoppandes fram och tillbaka mellan alla bloggar nu va? Haj så länge!
 
 
Uppdatering: Idag ser det ut såhär på GP.se. Artikeln, som är en av de mest delade just nu, finns i sin helhet här
 
Hihi... 
 
Här finns receptet på testikeltacos. Med en tesikelfilm dessutom. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0