Färgglatt!

Gjorde ett recept tidigt i somras (härifrån snodde jag idén) som jag helt glömt av! Varit på Dan idag att han ska fixa bilderna som togs men då han har ett riktigt jobb om dagarna kunde han fixa det först ikväll. Så recept kommer senare i afton.
 
Det passar ju bättre nu egentligen när jag tänker efter. Amen du vet, färgglad pasta nu när vi går mot en färggladare årstid och löven förvandlas till alla möjliga härliga och fantastiska färger och sånt... skitsnack.
 
Usch och fy för att sommaren är över.
 
Jag förstår inte varför Dan "glömde" sin matlåda varenda dag?
 
Såhär såg Dans matlåda ut som jag gjorde till honom efter att receptet var klart, god hemmafru som jag ändå är. Försökte, som du kanske ser, i samma veva att göra färgglada kaffekokarlagade korvettis, men de blev rätt vidriga till utseendet. Men senare ikväll får du se att pastan faktiskt blev ganska fin och mysig ändå.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0