Så jävla punk!

I fredags var jag på möte hos Talarforum. Har haft en del föreläsningar här och där, vilket jag tycker är fantastiskt kul, och detta vill jag göra mycket mer av. På min senaste föreläsning i Vårgårda kom Alingsås Tidning på besök och efter att jag skickade den fina artikeln de skrev om min föreläsning till Talarforum fick jag komma och provföreläsa (nej, alla får inte komma och göra provföreläsningar minsann!) i deras flashiga lokal i Stockholm. 

Och det gick kanon! Fick mycket bra konstruktiv kritik, en bättre uppfattning om hur branschen fungerar och framförallt att jag känner nu att jag inte ska tveka över att jag faktiskt har en bra och lyssningsvärd historia att berätta. Fick förmodligen även en av de finaste, i kombination med tveksamma, komplimanger jag fått - nämligen:
- Du är så jääävla punk!

Stockholmare alltså. :) 

Score mao! Blev "antagen" som talare i deras nätverk och nu ser det ut såhär på deras sida under bokstaven "K".

   
Jag är finast!
 
Spana in min Talarforumsida här och gilla den så klart!
 

Från min allraste första Kaffekokarkokbokspresentation (på fullt Pecha Kucha). Nervöst!
 
Eller sa han att jag var pung? Nu blev jag osäker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0