Glömt att köpa blommor?

Idag har jag inte haft tid med att göra något alla hjärtans dag-recept. Har däremot haft fullt upp med att göra ballongblommor. Det började med att Malin frågade om jag kunde göra några ballonger som hon kunde överraska sin kille med. Det blev en stor ballongbukett.
 
Syns det så stor den är?

 
Ah! Tog en bild på leveransen med. Nu ser du. Malin, på bilden, är 2.18 m lång.


Det var så kul att ge bort blommor så jag ville (förhoppningsvis) glädja fler folk! Kom att tänka på de stackarna som glömt bort denna dag och sen blir halshuggna av sin partner när de kommer hem. De som bor i mitt hus klarar i alla fall sig! Så här ser det nämligen ut i våra hissar nu:


 
Vill du kolla vidare på annat ballongbus jag haft för mig kan du göra det i min andra blogg Ballongkatten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0