Sötaste minikaffekokarkocken!

Senaste gången jag träffade min brorsdotter Thilde i Malmö hade jag ballonger och pump med mig. Jag frågade henne om hon ville bli ballongkonstnär - precis som faster liksom. Japp, det ville hon minsann och där satt hon och pumpade och hade sig. En naturbegåvning, givetvis.
Kolla så koncentrerad - och helt orädd!

Tipsade härförleden om de perfekta presenterna till barnen och det är ju klart att jag då skickade ner ett minikaffekokarkockskit till Thilde.  Och nu skickade bror min dessa bilder...

I kattröja och allt!!!
 
Detta är det sötaste jag sett. Vilken stolt faster jag är.
 

Kommentarer
Postat av: Fifi

Men åh, vad sött!

Svar: Ja, jag är alldeles rörd. :)
Katja Wulff

2013-04-08 @ 20:43:32
URL: http://fififantastic.blogspot.com
Postat av: Ellet

Det ska börjas tidigt!

2013-04-09 @ 11:05:28
URL: http://www.ellets.se
Postat av: Claes Hall

Extremgulligt!

Svar: Åh, jag vet!! :) <3
Katja Wulff

2013-04-10 @ 17:21:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0