The camera loves you, kitty!

Jag kan sitta flera timmar om dagen och leta saker på Etsy. Hittar jag ingenting att klicka hem till mig själv finns det ju alltid något roligt att beställa till katterna. Eftersom hösten plötsligt har kommit tänkte jag att det måste ju vara hemskt kallt för stackars Naken-Zappa. Därför bad jag designern Jamie på NakedDogPJs att sy upp en skön pyjamas efter Zappas mått.
 
Zappa, den otacksamme jäveln, gillade inte alls sin skräddarsydda, USAimporterade designerpyjamas utan tokvägrade att ta den på sig och gömde sig förskräckt i sitt prasselrör.
 
Gucci däremot la dock tassarna på den...
 
Haha, visst är denna katt fantastisk!? Hon förvandlades till en stor lerklump som vi kunde forma precis hur vi ville. Och hon spann hela tiden. Hon älskar pyjamasen!
 
Har iof hört att katter även spinner när de tror de ska dö.
 
Foto: Dan Sörensen.

Kommentarer
Postat av: Ewa

Nu dör jag med. *spinnspinnkurrkurr*

2012-09-25 @ 22:59:04
URL: http://www.kafferepet.net
Postat av: Åsas

Hahahaaaaaaa!

2012-09-26 @ 00:55:27
URL: http://satterpunktochgarvidare.blogg.se
Postat av: Majsan

JAG DÖÖÖÖR!! detta var de gulligaste jag sett sne jag kolla på min egna lurven tuss imorse! (med inbyggd pyamas)

Svar: Tack! /Gucci K.
Katja Wulff

2012-09-26 @ 13:24:31
Postat av: Everlasting

Men åh vad söta de är båda två!

Svar: Tack! mvh Zappa & Gucci.
Katja Wulff

2012-09-28 @ 08:59:02
URL: http://everlasting.nu
Postat av: Ewa

Jag kan inte sluta tänka på de där bilderna. Så jävla söt. Ni skulle kunna sälja dem till Ikeas dekorationsavdelning! Vem skulle INTE vilja ha dem i sovrummet? Nån sjuk människa kanske skulle tacka nej. Jag är inte en sjuk människa.

Svar: Kanske ska kontakta dem! Nappar de inte får vi väl skicka originalfilen till dig så att du kan skriva ut den. :)
Katja Wulff

2012-10-02 @ 23:23:32
URL: http://www.pitea-tidningen.se/kafferepet/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0