Kaffekokarkokboken på Bokmässan

Bokmässa nu igen! Förra året kaffekokarlagade jag mat i Telegrams (vårt förlag) monter. "Godaste maten på mässan" var det en som sa. Fast det visste jag väl redan! Det var inte så många som hann att prova eftersom det tog evigheter för maten att bli klar... I år ska jag ballongjobba fredag-söndag och kommer inte hinna att vara där så mycket, men på torsdag kanske. Shit, det är imorgon ju! Eller jag fattar inte det!? Vaddå "inträde främst för branschen"? Så står det om öppettiderna för imorgon, torsdag. Aja.
 
Så här såg det ut förra året!
 
Vi slog självklart på stort när det gällde marknadsföringen, kolla billboarden!
 

Varenda spårvagn i stan pryddes med våra nunor.
 
Även i busskurerna fanns vi förstås.
 
Pettersignering i Telegrams monter (titta bakom honom!).
 
Och här sitter jag! Ser du "Chingo" där i bakgrunden? Alltså inte den glade snubben utan siamesgosedjurskatten. Den hade jag med mig till montern för stämningens skull. Den ser ju ut som Gucci. Jag tror inte att någon fattade det så det blev enbart konstigt.
 
Ska du dit? I sådana fall får du snurra förbi Telegrams monter B05:51.
 
Trackback
dansorensen

Visst gillar du Kaffekokarkokboken?

RSS 2.0